11 listopada 2010

Międzynarodowa Wystawa w Poznaniu

6 listopada byliśmy na Międzynarodowej Wystawie Psów Rasowych w Poznaniu.
Wystawialimy się w młodzieży i poszło nam bardzo dobrze Dostaliśmy ocenę doskonałą i I lokate, czyli Zwycięztwo Młodzieży!!!

Po za tym miło spędziliśmy czas, poznaliśmy dużo nowych ludzi i spotkaliśmy się ze znajomymi. Fido został doszczętnie wymiziany, czyli wrócił do domu przeszczęśliwy: bo dzień pełny miziania, to dzień udany
Udało nam się tekże obejrzeć pokaz frisbee i posłuszeństwa. Mogliśmy zobaczyć też, jak biegają po torku agility zawodowcy, czyli członkowie poznańskiego klubu "ARTEFAKT".

Wróciłam z wystawy ogromnie dumna z mojego Fiśka :)


Za zdjęcia dziękujemy Julii z forum borderowego ;)

4 komentarze:

  1. Super :] A zdjęcia Fidusia to gdzie??

    Zapraszam na rudo-zlotego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy!! I buziaczki dla Fida od spanielowych koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sukcesu, wymiziaj od nas i zapraszam do nieco innego świata, na mojego labradorowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny :) ano myszki raswe niecodzienni widok, świnki rasowe również są, pani prezes mysiego klubu je hoduje, zajmuje się nimi klub Cavies Club of Poland. Może kiedyś się spotkamy na wystawie :D mój labek wielkich sukcesów nie zdobywa ale to chyba bardziej przez moje nieumiejętne wystawianie, srednio lubię biegać z psem w kółko po ringu ;)

    OdpowiedzUsuń